معرفی دبیرخانه شوای رفاهی دانشگاه ولیعصر (عج)
دبیرخانه شورای رفاهی
مشاور رییس مؤسسه در امور رفاهی به عنوان دبیر شورای رفاهی مؤسسه توسط رییس مؤسسه برای مدت دو سال منصوب و با تشکیل شورای رفاهی و دبیرخانه آن در مؤسسه نسبت به ارتقاء منزلت و بهبود معشیت اعضای هیأت علمی فعالیت میکند.
بر اساس مفاد آییننامه شورای رفاهی اعضای هیأتعلمی دانشگاه:
1: احکام اعضا و دبیر شورای رفاهی مؤسسه توسط رییس مؤسسه به مدت دو سال صادر میشود.
2: به منظور پیگیری و اجرای مصوبات شورای رفاهی مؤسسه، دبیرخانه شورا در حوزه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع مؤسسه تشکیل و زیر نظر مشاور رییس و دبیر شورای رفاه انجام وظیفه مینماید.
3: مشاور رییس و دبیر شورای رفاهی بطور مستمر فعالیتهای شورا را به ریاست مؤسسه و به دبیرخانه شورای رفاهی وزارتخانه گزارش میدهد.
وظایف دبیر شورای رفاهی:
* تدوین دستور کار، برگزاری جلسات شورا، ابلاغ و پیگیری مصوبات و تهیه گزارش نظارتی برای شورا.
* نیازسنجی و شناخت مسائل و مشگلات رفاهی اعضای هیأت علمی مؤسسه و انعکاس مطلوب آنها در شورای رفاهی مؤسسه و پیگیری مصوبات شورای رفاهی توسط واحدهای مختلف.
* هماهنگی و همکاری با نهادهائی که در خصوص امور رفاهی اعضای هیأت علمی مؤسسه فعالیت دارند؛ از قبیل شرکتهای تعاونی، مجامع صنفی و رفاهی، صندوقهای رفاه و بانکها.
* تشکیل کارگروههای تخصصی شامل مسکن، تسهیلات اعتباری، سلامت و بیمه، خدمات گردشگری و رفاهی.
* ایجاد زمینه هم اندیشی، همفکری و همکاری در خصوص بهرهبرداری بهینه از امکانات موجود در جهت رفع مشکلات معشیتی و تأمین خدمات و تسهیلات رفاهی مشترک برای اعضای هیأت علمی.
* بررسی و شناسائی توانمندیها و امکانات رفاهی بالقوه و بالفعل منطقه و برنامهریزی مشترک برای استفاده بهینه از امکانات مناطق.
دبیر

دکتر مرتضی ساحلی
سمت : دبیر شورای رفاهی
دکتری آنالیز
تلفن: ۰۳۴۳۱۳۱۲۳۵۵
پست الکترونیک: saheli AT vru.ac.ir