معرفی اداره امور عمومی و تدارکات دانشگاه ولیعصر (عج)
خلاصه وظایف:
* ارجاع و تقسیم کار بین کارپردازان و پیگیری امور ارجاعی
* نظارت بر امور کارپردازی و ایجاد هماهنگی جهت ارتقاء بهره وری
* نظارت بر اجرای آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه در سطح اولیه (قبل از انجام معامله)
* رسیدگی و بررسی اولیه اسناد هزینه تنظیم شده توسط کارپرداز و تایید و ارسال آن به حسابداری واحد
* پیشبینی نیاز واحدهای تحت پوشش در طول سال و درخواست خرید و انبارداری اقلام خریداری شده با هماهنگی مسئول انبارداری.
*تنظیم پیش نویس مکاتبات مربوط به امور مختلف و ثبت اسناد و هزینه صادر شده.
* هماهنگی با مسئول حسابداری واحد و نظارت بر انجام خرید توسط کارپرداز از لحاظ پادار بودن اعتبار و عدم ایجاد تعهدهای بدون پشتوانه اعتباری و مالی و نظارت بر اجرای بخشنامه های واصله در انجام خریدها توسط کارپردازی
* اقدامات لازم جهت فروش اقلام و اجناس زاید و غیر قابل نیاز و اسقاطی با اخذ مجوز و طی مراحل قانونی
* نظارت بر امورات مربوط به سفارشات خارجی ازجمله خرید و ترخیص کالاهای وارده در راستای گشایش اعتبار و قوانین و مقررات مربوطه.
* نظارت دقیق و کامل بر حسن اجرای برنامه های امور نقلیه
* نظارت بر حسن اجرای وظایف کارکنان تحت سرپرستی واحد.
* نظارت بر حسن اجرای وظایف واگذاری شرکت های خدماتی طرف قرارداد
* همکاری با سایر واحدها و معاونتها در برگزاری جلسات، همایشها، گارگاهها و .....
رئیس اداره

محمد صفریان
سمت : رئیس اداره عمومی و تدارکات
شماره تماس: ۳۱۳۱۲۵۳۲-۰۳۴
کارشناسان

علی غلامحسینی
سمت : کارپرداز
تلفن تماس: تلفن: ۳۱۳۱۲۳۰۴-۰۳۴ و ۳۱۳۱۲۲۹۷-۰۳۴

مریم نصیری راد
سمت : تنظیم اسناد
تلفن: ۳۱۳۱۲۳۰۵-۰۳۴

محسن جمعه نسب
سمت : کارپرداز
تلفن: ۳۱۳۱۲۳۰۴-۰۳۴ و ۳۱۳۱۲۲۹۷-۰۳۴

سید محمود حسینی دره کردی
سمت : کارپرداز
تلفن: ۳۱۳۱۲۳۰۴-۰۳۴ و ۳۱۳۱۲۲۹۷-۰۳۴